דודי שמש בנס ציונה

דודי שמש בנס ציונה

דודי שמש בנס ציונה – כל אנרגיה

כל אנרגיה מציעה מגוון רחב של דודי שמש, ממיטב המותגים ובכל הנפחים.

מהו דוד שמש?

דוד שמש הינו חלק ממערכת סולארית ביתית, בנוסף לקולט שמש. 

המערכת הסולארית משתמשת באנרגיית השימוש לחימום המים. זו הסיבה לכך שרואים הבדלים משמעותיים בחימום המים בין חודשי הקיץ לחודשי החורף. בחודשי החורף יש פחות שעות שמש, השמש מפיקה פחות אנרגיית חימום וטמפרטורת המים ההתחלתית היא נמוכה יותר.

קיימים סוגים שונים של מערכות סולאריות – ישנן מערכות פשוטות, הכוללות דוד וקולט, וישנן מערכות מורכבות יותר, הכוללות גם מחליף חום מובנה.

תקלות שכיחות בדודי שמש:

התקלות השכיחות בדודי שמש הן נזילות, הצטברות אבנית וקצרים חשמליים. הגורמים לתקלות אלו ואופן ביטויין עשויים להשתנות ממקרה למקרה. לעומת זאת, טפטוף מים מהדוד במהלך היום איננו תקלה, אלא פעילות תקינה של פורק הלחץ במערכת. טכנאי דודי שמש מקצועי ומיומן ידע לאבחן את התקלה ואת מקורה ולהציע את הפיתרון המיטבי עבורכם.

להרחבה – ראו כאן

למה בחורף לוקח לדוד הרבה זמן לחמם את המים?

להלן ההסבר לזמן החימום הארוך בחודשי החורף:

  1. בחודשי החורף המים המגיעים אל הדוד הם מראש בטמפרטורה נמוכה מאוד.
  2. המקלחות בחורף נוטות להיות ארוכות יותר.
  3. חדר המקלחת קר יותר ורובנו פותחים את ברז המים החמים עוד לפני המקלחת, כדי לחמם גם את החדר.
  4. בבתים בהם מותקן ברז ערבול התופעה מורגשת יותר, כי המים מגיעים אל הברז לאחר זמן ארוך יותר ובטמפרטורה נמוכה יותר.
מסיבות אלו, בחורף אנו נוטים יותר להסתמך על חימום החשמל, ופחות על השמש. בחורף זמן הדלקת הדוד הממוצע לחימום מספיק מים למקלחת אחת (בת כ-10 דקות) הוא כשעה עד שעה ועשרים.

שמירה על דוד השמש:

טיפולי תחזוקה שגרתיים של דוד השמש יסייעו בשמירה על תקינות המערכת לאורך שנים, ימנעו תקלות ויבטיחו חיסכון משמעותי בצריכת חשמל.

להרחבה – ראו כאן

בחירת דוד השמש:

דודי השמש נבדלים זה מזה במספר קריטריונים עיקריים: המותג, נפח הדוד, תנאי השטח ואזור המגורים. טכנאי דודי שמש יידע להמליץ לכם על הדוד המתאים לצרכיכם.

למידע נוסף – צרו קשר

טכנאי דודי שמש מומלץ:

צוותי טכנאי דודי השמש של כל אנרגיה הינם צוותים מקצועיים, ותיקים ואמינים. צוותינו מוכשרים לתת ייעוץ בכל עניין – החל משלב איתור התקלה וכלה בפתרונה המושלם. טכנאי כל אנרגיה יגבש את המלצותיו בהתבסס על אופי התקלה, מקורה, צרכי הבית והמשפחה ועוד. בנוסף, הטכנאי ימליץ גם על אופן האחזקה והטיפול במערכת, לשמירה מרבית על תקינותה לאורך שנים. במקרה של צורך בהחלפת מוצר, הצוותים שלנו מומחים בהתאמת המערכת הנכונה לכם, על פי נתוני השטח הכללים ונתוני הצריכה הפרטיים שלכם.

צוותינו עומדים לרשותכם בכל שאלה ועניין

נשמח לעמוד לשירותכם!

פנו למידע נוסף והצעות מחיר

עוד קצת עלינו – טכנאי דודי שמש

דודי שמש בנס ציונה
דילוג לתוכן