דודי שמש ברחובות

דודי שמש ברחובות

דודי שמש ברחובות – זה אנחנו!

כל אנרגיה הינו העסק הותיק והמוביל באזור רחובות לדודי שמש, דודי חשמל ומערכות סולאריות.

צוותינו מורכבים מבעלי מקצוע מיומנים, אמינים ומקצוענים.

הדוד לא מחמם? מקצר? נוזל?

גורמים שונים עלולים להביא לתקלות בדוד השמש. הלקוח בעצם מרגיש שהדוד לא מחמם, או שהוא לא מחמם מספיק, גם ביום שמשי במיוחד. במצב כזה, יש להתייעץ עם טכנאי דודי שמש מקצועי ומיומן, לאיתור התקלה. להרחבה – לחצו כאן.

הטיפול בתקלה משתנה בהתאם לסוג התקלה. למשל, אם הדוד לא מחמם בשל הצטברות אבנית, יש לבדוק היכן בדיוק האבנית מצטברת. האבנית עלולה להצטבר בצנרת המקשרת, בצנרת של הקולטים או בגוף החימום. וכך, לדוגמא, אם מזהה הטכנאי כי מדובר בהצטברות אבנית בגוף החימום, תיקון התקלה יתבצע באמצעות החלפה של גוף החימום. לעומת זאת, אם מזהה כי הקולט הוא שסתום מאבנית, יש לבצע ניקוי לקולט לפתיחת הסתימה.

טיפול שגרתי בדוד השמש:

כל אנרגיה מציעה שירות טיפולי תחזוקה בדודי השמש, על ידי צוות הטכנאים המורשים. הטיפול השגרתי כולל ניקוי הסננים, ניקוז שסתום הביטחון, ניקוי הקולט/ים, שטיפה לצנרת, החלפת סילפוס ואנודה. הקפדה על שגרת טיפולים אחת לשנתיים תשמור על תקינות הדוד  והמערכת הסולארית כולה לאורך שנים, תמנע תקלות וגם תוביל לחיסכון משמעותי בשימוש באנרגיה.

בחירת דוד שמש:

כל אנרגיה משווקת מגוון רחב של דודי שמש, ממיטב היצרנים. כל מוצרינו עומדים בדרישות המחמירות של תווי התקן הישראליים והבינלאומיים.

בחירת דוד שמש מתבססת על כמה קריטריונים, שהעיקריים שבהם:

  • נפח הדוד – נקבע בעיקרון על פי מספר הנפשות בבית (להרחבה – ראו כאן). יחד עם זאת, במתן ייעוץ לגבי נפח הדוד המתאים, הטכנאי יתחשב לא רק במבחן מספר הנפשות הקלאסי, אלא בנתונים אישיים של הלקוח הספציפי. כך, למשל, במצב של התרחבות צפויה וקרובה של המשפחה.
  • תנאי השטח – בית פרטי או דירה, קומת המגורים, מיקום הדוד (על הגג, במרפסת שירות וכיו"ב).
  • איזור המגורים בארץ (האם מועד לקרות בחודשי החורף או לא, למשל)
  • ועוד

נשמח לעמוד לשירותכם!

פנו עוד היום

עוד קצת עלינו – טכנאי דודי שמש

דודי שמש ברחובות
דילוג לתוכן